Egyperces pillanatok - Maga hülye

egyperces_pillanatok_maga_hulye.jpg

- Maga hülye! - ordította Kovács, majd megfordult és elsietett.
- Én megmondtam - rándította meg a vállát János, és nem törődött tovább az előbbi incidenssel. Ezek itt mindennaposak - konstatálta.
Kovács nem tartozott a baráti körébe, de néha összeszólalkoztak, ahogyan az előbb is. A legtöbbször apróságokon, semmiségeken, mégis vérre menő vitákba torkollik az eszmefuttatás. Már ha lehet ilyenről ezen a helyen beszélni.

János körbenézett: kivel folytathatná az elkezdett beszélgetést, ki lehetne a partnere a gondolatai megosztásában? De ahogy végignézett a körülötte lévőkön, csalódottság lett rajta úrrá. Lemondóan legyintett, és felsóhajtott:
- Mire számítottam? Amióta ide kerültem, nincs egy épeszű ember mellettem. Csak Kovács főorvos jöhet szóba itt, a pszichiátrián - nézett a fehér köpenyes vitapartnere után.

A bejegyzés trackback címe:

https://mikemenders.blog.hu/api/trackback/id/tr8013415767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása