Egyperces pillanatok - Robbantás

egyperces_pillanatok_robbantas.jpg

- Robbantani kell.

- Nincs más kiút?

- Nincs. Megpróbáltunk már mindent.

- Szerintem nem mindent, biztos akad még olyan lehetőség, amivel...

- Nincs. Készítsetek elő mindent.

- Rendben, én szóltam!

- Én is szóltam, és ha tovább akadékoskodsz, akkor valamit nagyon nem értesz.

- Nem akadékoskodom, csak ez veszélyes.

- Egy robbantás mindig veszélyes. Van olyan eset, amikor nem?

- De tavaly is, amikor az egyik este...

- Tudom, ne is folytasd. Ezért kell most körültekintőnek lennünk. A tavalyi nem az én hibám volt.

- Körültekintőnek? És ha valamire nem gondolunk?

- Akkor kétszer is ellenőrizd, hogy biztosra menjünk! Most nem tévedhetünk!

- Ibrahim élete oda...

- Pedig ő igazán értett hozzá. Úgyhogy légy résen! Mindenre figyelj oda.

- Én odafigyelek, csak aztán tényleg a legjobb helyen robbants. Fontos, hogy...

- Tudom, ne oktass ki róla! Tudom, hogy ezen múlik, különben több havi munkánk veszik oda.

- Akkor én nem is szólok már semmit, csak annyit: vigyázz magadra!

- Úgy lesz. Ha minden kész, akkor magam helyezem el a robbanóanyagot, de csak akkor, ha már mindenki elhagyta a bányát!

A bejegyzés trackback címe:

https://mikemenders.blog.hu/api/trackback/id/tr1013497601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása