Egyperces pillanatok - Micsoda életút!

egyperces_pillanatok_micsoda_eletut.jpg

"Az időjárás mindig szeretettel dédelgetett. Emlékszem, tavasszal hogy sütött a nap, amikor megszülettem. Meleg sugarai simogattak, lágyan és gyengéden. Az esőt sem utáltam, hiszen koppanva hullott tovább, csak erősödtem minden cseppjétől.

Az a nyár! Ó, milyen forróság volt, de ez volt a legszebb időszak az életemben, erőtől duzzadva feszítettem, mint egy bajnok. Éreztem, ahogyan egyre erősebb leszek, megállíthatatlanul növök egyre nagyobbra. Mégis sokszor mondogatták rám: későn érő típus vagyok" - sóhajtott magában az őszibarack, majd december elején lehullott a fáról.

A bejegyzés trackback címe:

https://mikemenders.blog.hu/api/trackback/id/tr2113472407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása