Egyperces pillanatok - Mulassunk!

egyperces_pillanatok_mulassunk.jpg

- Hé, cigány! Gyere csak! Ismered azt a nótát, hogy... "Hej, de fáj az én szívem, sok seb van már rajta"?

- Ismeröm én, de itt...

- Mi a baj a hellyel? Mulatóban vagyunk, nem?

- Ott hát, naccságos úr, de...

- Akkor meg mulassunk!

- De ez nem mulatós nóta és...

- És ha sírva mulatok? Nincs azzal baj ugye?

- Nincs hát, de...

- Akkor húzzad csak, hogy "Hej, de..."

- De csak énekelhetem...

- Azt majd én fogok! Te meg húzzad!

- De azt kérem nem tehetem.

- Aztán meg miért nem?

- Mert kérem én itt pincér vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://mikemenders.blog.hu/api/trackback/id/tr7213497195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása